שירות מענה אנושי – מה זה נותן לעסק?

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים בשנים האחרונות את היתרונות של שירות מענה אנושי. קודם כל, ברור לבעלי עסקים שהלקוחות שלהם מצפים לקבל מענה אנושי בטלפון וכמה שיותר מהר. אבל בגלל שלרוב בעלי העסקים הקטנים וגם הבינוניים אין את המשאבים ואת כוח האדם על מנת להציע מענה כזה בצורה מקצועית ומסביב לשעון, הפתרון היחיד הוא לקבל אותו מחברה חיצונית.

התפקיד של חברה חיצונית שמספקת שירות מענה אנושי הוא להקצות עבור בית העסק נציגים ייעודיים. אותם נציגים ייעודיים עונים ללקוחות בשמו של בית העסק, מקבלים את ההודעות ומעבירים את השיחות. בנוסף, אפשר לתכנן שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ על בסיס תסריטי שיחה מסוימים וכך אף לייצר גידול במכירות.

איך השירות מפתח את עסק?

שירות מענה אנושי נותן לעסק המודרני המון יתרונות שאותם הוא לא יכול להשיג באף דרך אחרת. ראשית, השירות עוזר לבעלי עסקים לקבל יותר לקוחות ולתת להם שירות ברמה גבוהה. כאשר לקוחות קיימים מקבלים שירות אישי ברמה גבוהה, יש סבירות גבוהה שהם ימליצו על העסק לחברים, קרובים ובני משפחה שלהם. אז מהבחינה הזו, העלות של שירות מענה אנושי היא לא הוצאה רגילה אלא השקעה משתלמת.

שנית, ניתן להפעיל מוקד ייעודי בהתאם להיקף הפעילות של כל עסק. אפשרות אחת למשל היא להשתמש במודל של שירות מענה אנושי בהיקף מלא ומסביב לשעון. לעומת זאת, אפשרות אחרת היא להפעיל את המוקד באופן חלקי בלבד. אז בין אם בוחרים בהפעלה של המוקד באופן חלקי או מלא, הצרכים של העסק הם אלו שמקבלים את המענה המקיף והמדויק ביותר. בטווח הארוך, זה מייצר לעסק יתרון מול המתחרים.