מענה טלפוני מקצועי

ללקוחות שלך מגיע את הטוב ביותר

בין אם מדובר בבעל עסק קטן או במנהל של חברה פרסומית גדולה, כל מי שעוסק בתחום המכירות ושירות הלקוחות מעוניין שהלקוחות שלו יהיו מרוצים. לרוב, אם השירות הניתן ללקוח איננו מספק, הלקוח יוכל בקלות יחסית לעבור לחברה המתחרה והעסק ימצא את עצמו בהפסדים. העיקרון הראשון בשירות לקוחות אומר שהלקוח תמיד צודק. והלקוח בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר קצר רוח לנוכח זמני המתנה ארוכים או תפריטים טלפוניים אינסופיים עד שהוא יכול לדבר עם נציג שירות. אחת הדרכים המקובלות ביותר לשיפור השירות ללקוח, הוא פנייה למוקד מענה טלפוני מקצועי, בו יושבים מוקדנים שיענו לשיחות נכנסות של לקוחות בכל שעה.

כיצד בוחרים חברת שירות של מענה טלפוני?

התחום של מוקדי מענה טלפוני הולך ומתרחב בשנים האחרונות, כאשר כיום מצטרפים אליו בתי עסק רבים כמו גם מרבית מוקדי השירות ללקוחות, מוקדי תמיכה טכנית, מוקדי מכירות ואפילו מוקדים עירוניים. ישנן כמה וכמה חברות המציעות שירותים כאלו בשוק ונשאלת השאלה כיצד לבחור ביניהן. הדרך הטובה ביותר לבדוק זאת, מעבר להשוואה של חבילות השירות והצעות המחיר, היא פשוט לנהל שיחות פיקטיביות למוקדי השירות. כך, תוכלו להתקשר ולבחון בעצמכם את טיב השירות שאתם מקבלים במוקד המענה הטלפוני הקיים. תוכלו להתרשם מאיכות השירות, לאתגר את המוקדנים עם שאלות נפוצות של לקוחות שלכם ולוודא כי הם יודעים כיצד להתמודד עם לקוחות מסוגים שונים.

אפשרויות להרחבת השירות

מעבר לאופציה המקובלת של מענה טלפוני רגיל לשיחות נכנסות של לקוחות, המוקדים הטלפוניים הללו יכולים לאפשר גם שירותים נוספים. לדוגמה, שירות זימון תורים למרפאה, שירות גביית כספים מלקוחות דרך הטלפון, שירות מזכירותי של קביעת פגישות ביומן משותף ועוד.