מענה אנושי לעסקים

רוב העסקים, פועלים בטווח שעות מסוים, ולכן, זמינותם מוגבלת. על מנת לייצר מצב בו עסק זמין ברוב שעות היום, שלא לומר מציע זמינות של 24\7, עליו להקצות משאבים רבים שלא בהכרח ברשותו, או שפשוט לא בהכרח משתלם לו להקצות לטובת העניין.

מאידך, הלקוחות, בחלק גדול מהמקרים, מצפים לזמינות מלאה או לפחות כמעט מלאה מהעסקים בהם הם עושים שימוש. לצורך הדוגמא, לקוח אשר מעוניין לתאם תור לרופא פרטי, רוצה שתהיה לו את האפשרות לעשות זאת גם בשעה 22:00 בלילה אחרי שסיים את כל משימות היום שלו, ולא רק בשעות הפעילות הספציפיות שבהן הרופא עובד, אז סביר להניח שאותו הלקוח נמצא בעבודה, או עסוקים עם הילדים, או – פשוט לא זמין לטפל בעניין זה.

הפתרון האולטימטיבי לפער בין ציפיית הלקוח לזמינות מלאה של העסק ממנו הוא מקבל שירות לבין הקושי של העסקים לספק זמינות מלאה הינו מענה אנושי לעסקים. מענה אנושי לעסקים מציע שירות בו בכל שעה ביום, למעט יום כיפור, יהיה בן אדם אשר יענה לטלפון ויוכל להציע סיוע, לפחות מסוים, עבור הלקוח שמתקשר.

לצורך הדוגמא, אם נמשיך עם אותו הלקוח שמעוניין לתאם תור לרופא פרטי בשעה 22:00 – הוא יוכל להתקשר לטלפון של המרפאה, השיחה תנותב למוקד המציע מענה אנושי לעסקים, יענה לו אדם ויתאם עבורו תור לאותו הרופא. דבר דומה יקרה במצב בו לקוח מעוניין לקבל מידע אודות שירות מסוים שמציע עסק כלשהו, הלקוח מעוניין לעשות זאת בשעה 20:30, אחרי שכבר סיים להשכיב את הילדים לישון. העסק, נסגר בשעה 18:00, ולכן, שיחת הטלפון שתגיע לטלפון של העסק, תנותב למוקד מענה אנושי לעסקים, שם יענה לו אדם ויסביר לו על השירות.