מענה אנושי לעסקים

בעלי עסקים יכולים כיום להשתמש בשירות של מענה אנושי במודל תשלום של מיקור חוץ. במודל תשלום כזה, בעלי העסקים משלמים סכום מסוים מדי חודש ותמורתו מופעל עבורם מענה אנושי מקיף. כאשר הלקוחות של העסק יוצרים קשר טלפוני עם אותו מוקד, הם מקבלים מענה בשם העסק. כמו כן, המענה האנושי שעומד לרשות בעלי העסקים יכול לייצג אותם בשורה ארוכה של תחומים ולענות ללקוחות על השאלות הנפוצות – כמו גם לאסוף פניות, לידים וכן הלאה.

השאלה היא איך בוחרים שירות של מענה אנושי לעסקים. מצד אחד, כל בעלי העסקים רוצים לחסוך בהוצאות ולהישאר עם רווחים גבוהים יותר מדי חודש. מצד שני, בעלי עסקים מבינים שאין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ולכן כדאי שהמענה האנושי יהיה מקצועי ויעיל. אחרי שמבינים את המגבלות הללו, כל שנותר הוא להיכנס לעובי הקורה כדי לבדוק מה מאפיין מענה אנושי אמין.

מקצועיות, אמינות וזמינות מעל הכל

מענה אנושי לעסקים בוחרים לפי פרמטרים של מקצועיות, אמינות וזמינות. המקצועיות קובעת למשל מה תהיה התשובה של נציגי המוקד לכל שאלה של הלקוחות, בעוד האמינות משפיעה על סוג המידע שמקבלים בעלי העסקים. בין לבין, צריך לוודא שהמענה האנושי שבו בוחרים להשתמש בשיטה של מיקור חוץ הוא אכן נשאר זמין ללקוחות.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, בעלי עסקים לא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב שלהם על מנת ליהנות מהיתרונות של מענה אנושי לעסקים. זה נכון שיש צורך בהשקעה כספית מסוימת על מנת להבטיח שירות מקצועי של מענה מן הסוג הזה, אך היא מחזירה את עצמה מהר מאוד. כאשר המענה הוא ברמה גבוהה, בעלי העסקים יכולים להיות רגועים.