מענה טלפוני לעסקים

 

מענה טלפוני לעסקים יכולה להיות בחירה חכמה מאוד לכל עסק. מהו בכלל מענה טלפוני לעסקים? אלו עסקים נעזרים בשירותים אלו? כמה השירות עולה והאם המחיר שלו הוא חלק מהיתרונות שלו?

מהו מענה טלפוני לעסקים?

מענה טלפוני לעסקים חיצוני הוא שירות שניתן מטעמה של טלפוניה חיצונית שעונה לטלפונים של עסקים שונים מכל מיני תחומים למעשה אותו טלפן שנמצא בטלפוניה יכול לדבר כאילו הוא שייך לעסק שאליו הלקוח מתקשר ולהעביר לו כל נתון או כל תשובה שהוא ירצה לדעת. כמובן שיש דרכים לייחד את העסק כמו למשל מספר טלפון משלו שיגיע בעזרתו אל הטלפן, ג'ינגל שיושמע בעת ההמתנה ואפילו תמליל שיחה או בקשות מיוחדות מצד העסק. כל אלו הופכים את המענה האנושי לעסקים ליעיל במיוחד.

אלו עסקים נעזרים בשירות זה?

בדרך כלל מענה טלפוני לעסקים יתאים לעסקים קטנים. עסקים אלו יכולים להיות שונים מאוד זה מזה ויכולים להגיע מכל מיני תחומים כמו למשל בתי מלאכה שבהם עובד אדם אחד או מספר מצומצם של עובדים משרד שרוצה לתת שירות ללקוחות שלו אך לא יכו ללענות לטלפונים כל היום וכן הלאה. מי שלא משתמש בחברות אלו יהיו לרוב חברות תקשורת או חברות אחרות שיש להן גם ככה טלפנים רבים, ואז הם יכולים להסתדר בכוחות עצמם.

כמה עולה שירות מענה טלפוני?

שירות מענה טלפוני יכול להיות זול מאוד , אפילו אם לא נשווה אותו למחיר שתצטרכו לשלם כדי ליהנות ממוקד טלפוני בשורות העסק שלכם. המחיר יכול לנוע בין 200 ל-400 שקלים בממוצע כסכום בסיס ולטפל עד אלפי שקלים אם נתחשב בתשלום עבור כל שיחה נכנסת או יוצאת. כמו כן המחיר מושפע מהתמחור של החברה ולכן חשוב לבצע סקר שוק כי העלויות יהיו שונות.