היתרונות של שירות מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני לעסקים יכול להוזיל לעסק שלכם עלויות רבות. התפעול של העסק יכול להיות הרבה יותר זול כי במקום לדאוג לשיחות הטלפון בעצמכם, יש חברה אחרת שתעשה את זה עבורכם באותה המידה. כמה עולה שירות מענה טלפוני לעסקים ולפי מה המחיר נקבע? הנה כל הפרמטרים.

מחיר חבילה ראשונית

לכל חבילה שתסגרו יש מחיר בסיס. מחיר הבסיס של שירות מענה טלפוני לעסקים יכול להיות 200 שקלים בחודש ויכול גם להיות 1000 שקלים בחודש. הדבר היחיד שמשפיע על החבילה הבסיסית ברוב המקרים הוא היקף הפעילות. אם מדובר על שעות פעילות רגילות של 8 שעות ביום, מ-8 עד 4 אחרי הצהריים התעריף יהיה בסיסי. אם מדובר על שעות פעילות נרחבות יותר עד שעה 10 בלילה המחיר יהיה גבוה יותר וכך הלאה.

כמה שיחות נכנסות?

גם על השיחות הנכנסות יש צורך לשלם ולמרות שמדובר על כמה אגורות בודדות לשיחה, המחיר יכול להצטבר עד סוף החודש. המחיר על שיחה נכנסת לא יהיה כמו על שיחה יוצאת, שצפויה לעלות יותר. ככל שנפח השיחות יהיה גדול יותר אתם למעשה חוסכים בזמן שהיה יכול להיות מבוזבז על ידכם וכך למעשה אתם לא צריכים להתבאס מכמות שיחות גדולה. ככל שיותר אנשים יתקשרו לעסק כך אתם צריכים להיות מרוצים יותר שהעסק שלכם מתפקד טוב יותר עם שירות מענה טלפוני לעסקים.

מחיר על פעולות נוספות

אחרי ששירות מענה טלפוני קיבל שיחות רבות ממגוון רחב של לקוחות בוודאי תרצו לקבל את המידע הזה. יכול להיות שעל הקבלה של הדו"ח תצטרכו לשלם עוד. לעתים הדו"ח מגיע בכל יום, לעתים פעמיים ביום ולעתים פעם בשבוע. זה כבר תלוי בהסכם שלכם מול החברה, אך יש עוד פעולות נוספות שאולי יעלו יותר כמו ניתוב שיחה וכולי.